Scoala mea are talent

CONCURS „ȘCOALA MEA ARE TALENT”

                   CONCURS REGIONAL  INTERDISCIPLINAR

Ediția a 5-a - Online

 

Un eveniment organizat de:

Palatul Copiilor Sibiu, în colaborare cu Asociația ,,Domy Music Star” Sibiu

                       

Obiectivul Concursului:     

Concursul ”Școala mea are talent” este un eveniment organizat de Palatul Copiilor Sibiu, în colaborare cu Asociația ,,Domy Music Star” Sibiu. Concursul se va desfășura online în perioada 15 februarie – 30 martie 2022 și este cuprins în Calendarul competițiilor școlare și al activităților educative din județul Sibiu, Anexa D (Proiecte educative de nivel național și regional organizate de unitățile de învățământ din județul Sibiu), poz. 8, aprobat de Inspectoratul Școlar Județean Sibiu.

Concursul are ca scop descoperirea elevilor talentați din Școlile gimnaziale și liceele din Sibiu și din țară (NU pot participa Palatele și Cluburile Copiilor). Vor fi admise maxim 25 de grădinițe, școli sau licee din județul Sibiu și 15 grădinițe, școli sau licee din țară.

Domenii: - Muzică vocală – vocal intrumentală;

- Muzică instrumentală;

- Dans modern – dans popular;

- Balet – dans clasic și contemporan;

- Gimnastică sportivă – ritmică;

- Artă fotografică;

- Creații literare;

- Desen – pictură;

- Robotică;

- Navomodele – aeromodele;

- Teatru;

- Meșteșuguri artistice tradiționale etc.

Pe lângă scopul principal, organizatorii au în vedere şi:

- intergrarea copiilor cu dizabilități și a copiilor din centre de plasament în societate și implicarea lor în proiecte educaționale

- promovarea cadrelor didactice din unităţile şcolare participante şi a unităţii şcolare

- promovarea copiilor şi a activităţilor desfăşurate de aceştia

- promovarea copiilor talentaţi

- promovarea imaginii şcolii

- premierea cadrelor didactice şi copiilor participanţi în concurs

 

Condiții de participare:

La concurs pot participa grădinițe, școli gimnaziale și licee cu 3 momente din domenii diferite, maxim 10 minute pentru fiecare unitate de învățământ.

Suplimentar, poate se poate înscrie un elev talentat cu dizabilități sau din centru de plasament (asistență maternală). Notele primite de acesta nu vor conta la palmaresul școlii.

În fiecare unitate de învățamânt, consilierul educativ va descoperi elevii cei mai talentați din instituție, va face înscrierea și va ține legătura cu organizatorii. Pot participa elevi talentați la muzică, desen, pictură, dans, balet, gimnastică, artă fotografică, creații literare, pictură, robotică, navomodele – aeromodele, teatru, meșteșuguri artistice tradiționale etc.

Se pot face propuneri și pentru alte talente. Dacă talentul nu se regăsește în descriere, se va lua legătura cu d-nul Vecsei Daniel (0787528752) sau cu d-na Simionescu Daniela (0743395161).

Fiecare consilier educativ va strânge filmările și lucrările elevilor, va completa fișa de înscriere și se va ocupa ca declarațiile părinților să fie semnate.

Fișa de înscriere trebuie semnată și ștampilată de directorul unității de învățământ. Dacă la un moment participă mai mulți elevi, se va trece numele lor la același număr curent.

Toate momentele vor fi încărcate pe contul: https://www.facebook.com/PalatCopiiSibiu.

 

 

Concursul „Școala mea are talent” are următoarele etape:

1.     Faza de înscriere

2.     Faza finală

 

1. FAZA DE ÎNSCRIERE

 

Condiții de participare și modalități de înscriere:

Fiecare unitate de învățământ va înscrie în concurs trei momente diferite. Fiecare moment va fi susținut de maxim șase elevi. Elevii care au participat anul trecut, pot participa la această ediție la o secțiune diferită. Timpul alocat pentru fiecare unitate va fi de maxim 10 minute

Pe ultima poziție din formularul de înscriere se poate înscrie un elev cu dizabilități sau din CP (asistență maternală). Se va specifica la rubrica clasa – dizabilități sau CP. Se va trimite pentru acesta o copie care să ateste că elevul are dizabilități sau că provine din CP. Se atașează documente, care să ateste aceste lucruri.

În fiecare unitate de învățământ consilierul educativ va descoperi elevii cei mai talentați din instituție, va face înscrierea și va ține legătura cu organizatorii.

Momentele artistice trebuie filmate live acasă sau la școală și încărcate pe youtube sau digistorage. Filmările trebuie să fie făcute special pentru acest concurs. La descriere se va trece numele școlii, numele și prenumele concurentului. Pentru pictură, robotică, meșteșuguri, navomodele etc. se vor face poze.

Înscrierea se  face prin poșta electronică pe adresa de email: scoalameaaretalent@yahoo.com

Fiecare școală VA TRIMITE UN SINGUR MAIL CU DOSARUL COMPLET. Se vor menționa ca titlu școala și localitatea.

Dosarul de înscriere trebuie trimis în perioada 15 februarie - 15 martie 2021.

 

Conținutul dosarului de înscriere:

 

- Fișa de înscriere completată integral, semnată și ștampilată de directorul unității (se va trimite și fișa completată în word)

- Declarațiile angajament semnate de părinte sau tutore legal

- pentru elevii care participă la pictură, navomodele, aeromodele, ceramică, meșteșuguri, artă fotografică, se va trimite câte o fotografie cu lucrarea.  Pe fața lucrării va fi trecut numele elevului și școala de unde provine. Creațiile literare nu vor depăși 2 pagini și se vor trimie în format PDF. Se vor trece numele, prenumele și școala.

- Pentru elevii care participă la: Muzică ușoară, populară, instrumentală (chitară, pian, nai etc.), dans modern, dans popular, balet, gimnastică, teatru, se va trimite o filmare încărcată pe youtube sau digistorage. La descriere trebuie trecute numele elevului, clasa și școala sau filmările pe wetransfer.

Dacă în 24 de ore nu primiți confirmare, puteți suna pe d-na Simionescu Daniela.

 

 

 

2. FAZA FINALĂ

 

Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea pentru drepturile de autor ale melodiilor interpretate în concurs, concurentul fiind unicul responsabil pentru orice consecinţe directe sau indirecte ce pot apărea ca urmare a participării la acest concurs.

Toate momentele vor fi încărcate pe contul https://www.facebook.com/palatcopiisibiu,

în ordinea primirii materialelor.

În 30  martie se vor afișa rezultatele pe pagina  https://www.facebook.com/palatcopiisibiu, https://palatulcopiilorsibiu.ro, www.facebook.com/domy.music.star.

 

JURIUL

Juriul va fi format din profesori de la Palatul Copiilor Sibiu și reprezentanți ai Asociației ,,Domy Music Star”.

 

PREMIEREA :

- Premiu de excelență pentru ,,Cea mai talentată grădiniță din mediul rural” – pentru grădinița cu cel mai mare puntaj

- Premiu de excelență pentru ,,Cea mai talentată grădiniță din mediul urban” – pentru grădiniță cu cel mai mare puntaj

- Premiu de excelență pentru ,,Cea mai talentată școală din mediul rural” – pentru școala cu cel mai mare puntaj

- Premiu de excelență pentru ,,Cea mai talentată școală din mediul urban” – pentru școala cu cel mai mare puntaj

- Premiu de excelență pentru ,,Cel mai talentat liceu” – pentru liceul cu cel mai mare puntaj

- Premiu de excelență la fiecare domeniu pentru elevul care a obținut cea mai mare medie

- Premiu de excelență pentru originalitate – pentru elevul cu cel mai original talent

- Premiul 1, 2, 3 și mențiune pentru fiecare școală participantă

- Premiul 1, 2, 3 și mențiune pentru elevii participanți

Școlile care nu se află pe podium vor primi diplome de participare.

 

În caz de egalitate, premiile pot fi suplimentate.

Organizatorii își rezervă dreptul de a nu acorda premiul de excelență pentru un domeniu, dacă rezultatele nu sunt exceptionale.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a promova înainte de desfăşurarea concursului, în timpul şi după finalizarea acestuia, prin prezentări în spaţii publice sau presă, radio şi televiziune în scopuri necomerciale, evenimentul şi participanţii.

Diplomele se vor trimite prin poșta electronică fiecărei școli.

 

 

Alte detalii:

Vecsei Daniel: 0787528752

Simionescu Daniela: 0721423964

 

https://www.facebook.com/palatcopiisibiu

http://domymusicstar.blogspot.ro

www.facebook.com/domy.music.star

https://www.facebook.com/PalatulCopiilorSibiu

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu