CONCURS REGIONAL INTERDISCIPLINAR
“SCOALA MEA ARE TALENT”
Editia a 3-a
Un eveniment organizat de:
Palatul Copiilor Sibiu in colaborare cu
Asociația Domy Music Star – Sibiu
În parteneriat
cu:
Biblioteca Astra Sibiu
Asociatia Pro Palatul Copiilor
Karina Dance
Studio Canto Rodica Popa Comăniciu
Obiectivul
Concursului:
Concursul ”Scoala mea are talent”
este un eveniment organizat de Palatul Copiilor Sibiu
in colaborare cu Asociatia Domy Music Star Sibiu .Concursul se va desfasura in 30 martie 2019
Concursul
are ca scop descoperirea elevilor talentati in din Scolile gimnaziale si
liceele din Sibiu si din tara .
Concursul este cuprins in calendarul activitatilor
educative regionale si interjudetene CAER
Vor fi
admise maxim 25 de Scoli sau licee din judetul Sibiu si 5 scoli sau licee din
tara pentru sectiunea LIVE si maxim 15
Scoli si licee din tara pentru sectiunea ONLINE.
La
momentul atingerii limitei maxime de inscrieri, organizatorii nu mai primesc
nici o aplicatie.In cazuri execeptionale puteti contacta organizatorii.
La
sectiunea online pot participa doar Scoli si licee din tara .
Domenii
Sectiunea LIVE: Muzica usoara, populara, instrumentala (chitara, pian, nai,
etc), dans modern,dans popular, balet, gimnastica, desen,arta
fotografica,creatii literare, pictura,robotica, navomodele, aeromodele,teatru,
mestesuguri artistice traditionale,etc.
Domenii
Sectiunea ONLINE: Muzica usoara, populara, instrumentala (chitara, pian, nai,
etc), dans modern,dans popular, balet, gimnastica, arta fotografica,creatii
literare,teatru, desen, pictura.
Pe lângă scopul principal,
organizatorii au în vedere şi
- intergrarea copiilor cu dizabilitati si a
copiilor din centre de plasament in societate si implicarea lor in proiecte
educationale
-promovarea cadrelor didactice din unităţile
şcolare participante şi a unităţii şcolare
-promovarea copiilor şi activităţilor
desfăşurate de aceştia
-promovarea copiilor talentaţi
-promovarea imaginii şcolii
-premierea cadrelor didactice şi copiilor
participanţi în concurs
Conditii de participare:
La
concurs pot participa scolile gimnaziale si liceele cu maxim 3 momente din
domenii diferite,adica maxim 10 minute pt fiecare unitate( Momentele de muzica
si dans, nu pot depasi 3 minute si 30 secunde) . Fiecare moment poate fi
sustinut de maxim 6 elevi ( dans, balet, teatru) .Suplimentar pot inscrie un
elev talentat cu dizabilitati sau din Centru de plasament ( asistenta
maternala). Notele primite de acesta nu vor conta la palmaresul scolii.
In
fiecare Scoala (liceu) consilierul
educativ va descoperi elevii cei mai talentati din institutie, va face
inscrierea si va tine legatura cu organizatorii.
Pot
participa elevi talentati la muzica,desen, pictura, dans modern,dans popular,
balet, gimnastica, arta fotografica,creatii literare, pictura, robotica,
navomodele, aeromodele,teatru, e mestesuguri artistice traditionale,etc.
Elevii care au participat anul trecut, pot
participa la aceasta editie doar daca participa la o sectiune diferita fata de
editia trecuta,sau sunt in alt ciclu de invatamant.
Se pot
face si propuneri si pt alte talente. Daca talentul nu se gaseste in descriere,se
va lua legatura cu d-l Vecsei Daniel
0787528752 sau cu d-na Simionescu Daniela 0743395161
Fiecare Consilier
educativ ,va completa fisa de inscriere si se va ocupa de declaratiile
parintilor ca sa fie semnate.
Fisa de
inscriere trebuie semnata si stampilata de directorul unitatii de invatamant.
Daca la
un moment participa mai multi elevi se va trece numele lor la acelasi nr. crt.
Consilierul
educativ al scolii va face o fotografie
elevilor inscrisi in concurs ,de preferinta in fata scolii si va scrie o motivatie
de maxim 20 de randuri pentru ca scoala sa fie votata.
Fotografia
si motivatia vor fi incarcate in 20 martie pe pagina www.facebook.com/domy.music.star
Scoala
care va strange cele mai multe likeuri pana in 28 martie ora 22, va primi
premiul de popularitate.
In ziua concursului se va intra in
ordinea stabilita de organizator. Elevii care au lucrari (pictura, robotica,
ceramica navomodele, mestesuguri) vor urca si ei pe scena si isi vor prezenta
lucrarea in maxim 2 minute
Concursul „Scoala mea are talent”are urmatoarele etape
1. Faza de inscriere
2. Faza finală
1. FAZA DE ÎNSCRIERE
Condiții de participare și modalități de înscriere:
Fiecare scoala sau liceu va inscrie in concurs trei momente
. Fiecare moment va fi sustinut de maxim sase elevi. Elevii care au participat
anul trecut, pot participa la aceasta editie la o sectiune diferita.Timpul
alocat pentru fiecare unitate va fi de maxim 10 minute. (Momentele de muzica si
dans, nu pot depasi 3 minute si 30 secunde)
Pe ultima pozitie din formularul de inscriere se poate
inscrie un elev cu dizabilitati sau din CP (asistenta maternala), talentat.Se
va specifica la rubrica clasa-dizabilitati sau CP. Se va trimite pt el o copie
care sa ateste ca elevul are dizabilitati sau ca provine din CP Se ataseaza
documente care sa ateste aceste lucruri
Consilierul educativ al scolii va completa fisa de
inscriere si va strange declaratiile angajament de semnate de parinti sau
tutori. Înscrierea se poate face prin poșta electronică pe adresa de email:
Fiecare scoala va trimite un singur mail cu dosarul
complet. Se va mentiona ca titlu Scoala si localitatea.In caz contrar nu se va
lua in considerare aplicatia.
Dosarul de înscriere trebuie trimis până pe 15 martie 2019
Conținutul dosarului de înscriere pentru participare
directa:
- Fișa
de înscriere completată integral semnata si stampilata de directorul unitatii (
se va trimite si fisa completata in word )
-Declaratiile
angajament semnate de parinte sau tutore legal
- suportul
muzical necesar pentru moment (daca este)
- O
fotografie cu elevii implicati in activitate si o motivatie
-
pentru elevii care participa la pictura, navomodele, aeromodele,
ceramica,mestesuguri, arta fotografica, se vor trimite cate o fotografie cu lucrarea.
Pe fata lucrarii va fi trecut numele
elevului si scoala de unde provine.Creatiile literare se trimit in format word.
Se va trece numele prenumele si scoala.
Conținutul dosarului de înscriere pentru participare
indirecta:
- Fișa
de înscriere completată integral semnata si stampilata de directorul unitatii (
se va trimite si fisa completata in word )
- Tabel linkurile youtube in format word ( pt
muzica, dans, teatru)
-Declaratiile
angajament semnate de parinte sau tutore legal
- O
fotografie cu elevii implicati in activitate si o motivatie
-
pentru elevii care participa la pictura, desen,arta fotografica, se
vor trimite cate o fotografie cu lucrarea. Pe fata lucrarii va fi trecut numele elevului
si scoala de unde provine.Creatiile literare se trimit in format word. Se va
trece numele prenumele si scoala.
- Pentru elevii care participa la : Muzica usoara,
populara, instrumentala (chitara, pian, nai, etc), dans modern,dans popular,
balet, gimnastica,teatru se va trimite un link youtube.La descriere trebuie
trecut numele elevului, clasa si școala.
Daca in 24 de ore nu primiti confirmare, sunati
pe dl Vecsei Daniel sau d-na Simionescu Daniela
2.FAZA FINALĂ
Organizatorii
nu îşi asumă responsabilitatea pentru drepturile de autor ale melodiilor
interpretate în concurs,concurentul fiind unic responsabil pentru orice
consecinţe directe sau indirecte care pot apărea ca urmare a participării la
acest concurs.
Pentru concursul cu participare directă se
vor respecta următoarele
- Concurentii
se vor prezenta cu 30 de minute inainte de intrarea in concurs
- Interpreții de muzica se vor prezenta în concurs
cu piesa în varianta negativ orchestral pe suport digital și voce LIVE.
- Concurentii
care participa la muzica instrumentala, vor avea instrumentul la ei. Pian
se gaseste in sala de spectacol
- Elevii
care participa la pictura, navomodele, aeromodele, ceramica ,arta
fotografica vor aduce lucrarile in ziua concursului . Fiecare lucrare va
avea scris numele elevului si scoala si prof. coordonator
- Fiecare
scoala va intra in concurs cu toti concurentii la ora stabilita in
program. Elevii care au lucrari (pictura, robotica, ceramica navomodele,
mestesuguri) vor urca pe scena si isi vor prezenta lucrarea in maxim 2
minute.
Pentru
concursul cu participare indirectă jurizarea se va face pana 30 martie 2019.
Fiecare Școala va primi pe mail in format electronic diplomele pentru elevi și
profesor.
In 25 martie
se va afisa programul concursului pe www.facebook.com/domy.music.star ,pe www.domymusicstar.blogspot.ro
si www.palatulcopiilorsibiu.wordpress.com
JURIUL
Juriul va fi format din profesori de la Palatul Copiilor
Sibiu, din reprezentanti ai Inspectoratului Scolar Sibiu , si reprezentanti ai
Asociatiei Domy Music Star.
PREMIEREA :
-Premiul de popularitate pentru scoala care a obtinut cele
mai multe likeuri
-Premiul de excelenta pentru Cea mai talentata Scoala din
mediul rural –pt scoala cu cel mai mare puntaj
-Premiul de excelenta pentru Cea mai talentata Scoala din
mediul urban- pt scoala cu cel mai mare puntaj
-Premiul de excelenta pentru cel mai talentat liceu –
pentru liceul cu cel mai mare puntaj
- Premiul de excelenta pentru fiecare domeniu pentru elevul
care a obtinut cea mai mare medie
- Premiul de excelenta pentru originalitate –pentru elevul
cu cel mai original talent
- Premiul 1, 2 , 3 si mentiune pentru fiecare scoala
participanta
- Premiul 1, 2 , 3 si mentiune pentru elevii participanti
In caz de egalitate premiile pot fi suplimentate.
Organizatorii își rezervă dreptul de a nu acorda premiul de
excelenta pentru un domeniu, daca rezultatele nu sunt exceptionale.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a promova înainte de
desfăşurarea concursului, în timpul şi după finalizarea acestuia, prin
prezentări în spaţii publice sau presă, radio şi televiziune în scopuri
necomerciale evenimentul şi participanţii.
IMPORTANT:
In cazuri exceptionale,
unul din elevi poate de inlocuit de altcineva, doar cu acordul organizatorilor..
Alte detalii:
Vecsei Daniel: 0787528752
Daniela Simionescu : 0721423964
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu