CONCURS „ȘCOALA MEA ARE TALENT”
CONCURS
REGIONAL INTERDISCIPLINAR
Ediția a 6-a
Un eveniment organizat de:
Palatul Copiilor Sibiu, în colaborare cu Asociația
,,Domy Music Star” Sibiu
Obiectivul Concursului:
Concursul
”Școala mea are talent” este un eveniment organizat
de Palatul Copiilor Sibiu, în colaborare cu Asociația ,,Domy Music Star” Sibiu și
este cuprins în CAERI 2022 -2023, poz. 1343. Concursul se va desfășura cu
participare fizică, în data de 31 martie 2023, cu începere de la ora 13.00, în
sala de spectacole a Bibliotecii județene ASTRA Sibiu, și online, în perioada 15
februarie – 30 martie 2023.
Concursul are ca scop descoperirea elevilor talentați din Grădinițe,
Școlile gimnaziale și liceele din județul Sibiu și din țară (NU pot participa Palatele și Cluburile
Copiilor). Vor fi admise maxim 25 de grădinițe, școli sau licee din județul Sibiu
și 15 grădinițe, școli sau licee din țară.
Pentru participare
indirectă pot participa doar grădinițele, școlile sau liceele din afara
județului Sibiu.
Domenii: - Muzică vocală – vocal intrumentală;
- Muzică instrumentală;
- Dans modern – dans popular;
- Balet – dans clasic și contemporan;
- Gimnastică sportivă – ritmică;
- Artă fotografică;
- Creații literare;
- Desen – pictură;
- Robotică;
- Navomodele – aeromodele;
- Teatru;
- Meșteșuguri artistice tradiționale etc.
Pe lângă scopul principal, organizatorii au în vedere şi:
- intergrarea copiilor cu dizabilități și a copiilor din centre de plasament în societate și implicarea lor în proiecte educaționale
- promovarea cadrelor didactice din unităţile şcolare participante şi a unităţii şcolare
- promovarea copiilor şi a activităţilor desfăşurate de aceştia
- promovarea copiilor talentaţi
- promovarea imaginii şcolii
- premierea cadrelor didactice şi a copiilor participanţi în concurs
Condiții
de participare:
La concurs pot participa grădinițe, școli gimnaziale și
licee cu 3 momente din domenii diferite, maxim 10 minute pentru
fiecare unitate de învățământ.
Suplimentar, poate se poate înscrie un elev talentat cu
dizabilități sau din centru de plasament (asistență maternală). Notele primite
de acesta nu vor conta la palmaresul școlii.
FIECARE UNITATE
ȘCOLARĂ POATE PARTICIPA CU TREI MOMENTE, PENTRU TOATĂ ȘCOALA (NU PE FIECARE NIVEL
DE ÎNVĂȚĂMÂNT)!
În fiecare unitate de învățamânt, consilierul educativ va descoperi elevii cei mai talentați din
instituție, va face înscrierea și va ține legătura cu organizatorii. Pot
participa elevi talentați la muzică, desen, pictură, dans, balet, gimnastică,
artă fotografică, creații literare, pictură, robotică, navomodele – aeromodele,
teatru, meșteșuguri artistice tradiționale etc.
Se pot face propuneri și pentru alte talente. Dacă talentul
nu se regăsește în descriere, se va lua legătura cu dnul Vecsei Daniel (0787528752)
sau cu dna Simionescu Daniela (0743395161).
Fiecare consilier educativ va completa fișa de înscriere și
se va ocupa ca declarațiile părinților să fie semnate.
Fișa de înscriere trebuie semnată și ștampilată de directorul
unității de învățământ. Dacă la un moment participă mai mulți elevi, se va
trece numele lor la același număr curent.
Consilierul educativ va face o fotografie elevilor înscriși
în concurs, de preferință în fața școlii și va scrie o motivație de maxim 20 de
rânduri pentru ca școala să fie votată.
Fotografia și motivația vor fi încărcate în data de 20
martie, pe pagina: www.facebook.com/domy.music.star
Școala care va strânge cele mai multe like-uri până în data
de 30 martie ora 22.00, va primi premiul de popularitate.
În
ziua concursului, se va intra în ordinea stabilită de organizator. Elevii care
au lucrări (pictură, robotică, ceramică, navomodele, meșteșuguri), vor urca pe
scenă și își vor prezenta lucrarea în maxim 2 minute.
Toate momentele cu participare indirectă vor fi încărcate
pe contul: https://www.facebook.com/PalatCopiiSibiu.
Concursul „Școala mea are talent” are următoarele etape:
1. Faza de înscriere
2. Faza finală
1. FAZA DE ÎNSCRIERE
Condiții de participare și modalități de înscriere:
Fiecare școală sau liceu va înscrie în concurs trei momente diferite.
Fiecare moment va fi susținut de maxim șase elevi. Elevii care au participat
anul trecut, pot participa la această ediție la o secțiune diferită. Timpul
alocat pentru fiecare unitate va fi de maxim 10 minute.
Pe ultima poziție din formularul de înscriere se poate înscrie
și un elev talentat, cu dizabilități sau din centre de
plasament/asistență maternală. La rubrica „clasa” se
va specifica: dizabilități sau CP. Pentru aceștia se vor atașa documente
doveditoare.
În fiecare școală/liceu, consilierul educativ va descoperi
elevii cei mai talentați din instituție, va face înscrierea și va ține legătura
cu organizatorii.
Înscrierea se poate face prin poșta electronică pe adresa
de email:
Fiecare școală va trimite un singur mail, cu dosarul
complet. Se va menționa ca titlu, Școala și localitatea.
Dosarul de înscriere trebuie trimis până pe 15 martie 2023.
Conținutul
dosarului de înscriere pentru participare directă:
- Fișa de înscriere completată
integral, semnată și ștampilată de directorul unității (se va trimite și fișa
completată în format word)
- Declarațiile-angajament,
semnate de părinte sau tutore legal
- Suportul muzical necesar pentru moment (dacă
există)
- O fotografie cu elevii implicați în activitate
și o motivație
- Pentru elevii
care participă la pictură, navomodele, aeromodele, ceramică, meșteșuguri, artă
fotografică, se vor trimite câte o fotografie cu lucrarea. Pe fața lucrării va fi trecut numele elevului
și școala de proveniență. Creațiile literare se trimit în format word. Se va
trece numele și prenumele elevului, clasa și școala.
Conținutul
dosarului de înscriere pentru participare indirectă:
Pentru participare
indirectă pot participa doar grădinițele, școlile sau liceele din afara județului
Sibiu.
- Fișa de înscriere completată
integral, semnată și ștampilata de directorul unității (se va trimite și fișa
completată în format word)
- Tabel cu linkurile youtube, în format word
- Declarațiile-angajament,
semnate de părinte sau tutore legal
- O fotografie cu elevii
implicați în activitate și o motivație
- Pentru elevii care participă la pictură, navomodele, aeromodele,
ceramică, meșteșuguri, artă fotografică, se vor trimite câte o fotografie cu
lucrarea. Pe fața lucrării va fi trecut numele și prenumele elevului și școala
de proveniență. Creațiile literare se trimit în format word. Se va trece numele
și prenumele elevului, clasa și școala.
- Pentru elevii care participă la: Muzică ușoară, populară,
instrumentală (chitară, pian, nai, etc), dans modern ,dans popular, balet,
gimnastică, se va trimite un link youtube. La descriere trebuie trecut numele și
prenumele elevului, clasa și școala.
Daca în 24 de ore
nu primiți confirmarea înscrierii, luați legătura cu organizatorii.
2. FAZA FINALĂ
Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea pentru
drepturile de autor ale melodiilor interpretate în concurs, concurentul fiind
unic responsabil pentru orice consecinţe directe sau indirecte care pot apărea
ca urmare a participării la acest concurs.
Pentru concursul cu participare
directă se vor respecta următoarele:
- Concurenții
se vor prezenta cu 30 de minute înainte de intrarea în concurs
-
Interpreții de muzică se vor prezenta în concurs cu piesa în varianta negativ
orchestral, pe suport digital și voce LIVE.
- Concurenții
care participă la muzică instrumentală, vor avea propriul instrument. Pianul este
pus la dispoziție de către organizatori.
- Elevii
care participă la pictură, navomodele, aeromodele, ceramică, artă fotografică,
vor aduce lucrările în ziua concursului. Fiecare lucrare va avea scris numele și
prenumele elevului, clasa, școala, precum și numele și prenumele profesorului
coordonator.
- Fiecare
școala va intra în concurs cu toți concurenții, la ora stabilită în program.
Elevii care au lucrări (pictură, robotică, ceramică, navomodele, meșteșuguri)
vor urca pe scenă și își vor prezenta lucrarea.
Pentru
concursul cu participare indirectă, jurizarea se va face până în dta de 30
aprilie 2023. Fiecare școală va primi pe mail, în format electronic, diplomele
pentru elevi și profesori.
În data de 25 martie
2023, se va afișa programul concursului pe pagina www.facebook.com/domy.music.star,
pe www.domymusicstar.blogspot.ro și https://palatulcopiilorsibiu.ro
JURIUL
Juriul va fi format din profesori de la Palatul Copiilor
Sibiu, din reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Sibiu și reprezentanți
ai Asociației Domy Music Star.
PREMIEREA:
Se vor acorda următoarele premii:
- Premiul de popularitate pentru școala care a obținut cele
mai multe likeuri.
- Premiul de excelență pentru Cea mai talentată școală din
mediul rural (școala cu cel mai mare punctaj)
- Premiul de excelență pentru Cea mai talentată școala din
mediul urban (școala cu cel mai mare punctaj)
- Premiul de excelență pentru cel mai talentat liceu (liceul
cu cel mai mare punctaj)
- Premiul de excelență pentru fiecare domeniu pentru elevul
care a obținut cea mai mare medie
- Premiul de excelență pentru originalitate (pentru elevul
cu cel mai original talent)
- Premiul 1, 2, 3 și mențiune pentru fiecare școală
participantă
- Premiul 1, 2 ,3 și mențiune pentru elevii participanți
Toți concurenții vor primi diplome de participare.
În caz de egalitate, premiile pot fi suplimentate.
Organizatorii își rezervă dreptul de a nu acorda premiul de
excelență pentru un domeniu, dacă rezultatele nu sunt excepționale.
Organizatorii îşi rezervă dreptul de a promova înainte de
desfăşurarea concursului, în timpul şi după finalizarea acestuia, prin
prezentări în spaţii publice sau presă, radio şi televiziune în scopuri
necomerciale, evenimentul şi participanţii.
IMPORTANT:
În cazuri excepționale,
unul din elevi poate fi înlocuit de altcineva, doar cu acordul organizatorilor.
Organizatori:
Vecsei Daniel: 0787528752
Daniela Simionescu : 0721423964
https://palatulcopiilorsibiu.ro
http://domymusicstar.blogspot.ro
www.facebook.com/domy.music.star
https://www.facebook.com/PalatulCopiilorSibiu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu