luni, 14 ianuarie 2019

Regulament Concurs Scoala mea are Talent


        CONCURS REGIONAL  INTERDISCIPLINAR
                             “SCOALA MEA ARE TALENT”
                               Editia a 3-a

Un eveniment organizat de:

Palatul Copiilor Sibiu in colaborare cu

Asociația Domy Music Star – Sibiu

În parteneriat cu:

Biblioteca Astra Sibiu
Asociatia Pro Palatul Copiilor
Karina Dance

Studio Canto Rodica Popa Comăniciu
                       
Obiectivul Concursului:     
Concursul ”Scoala mea are talent” este un eveniment organizat de Palatul Copiilor Sibiu in colaborare cu Asociatia Domy Music Star Sibiu  .Concursul se va desfasura in 30 martie 2019
Concursul are ca scop descoperirea elevilor talentati in din Scolile gimnaziale si liceele din Sibiu si din tara .
Concursul este cuprins in calendarul activitatilor educative regionale si interjudetene CAER
Vor fi admise maxim 25 de Scoli sau licee din judetul Sibiu si 5 scoli sau licee din tara pentru sectiunea LIVE  si maxim 15 Scoli si licee din tara pentru sectiunea ONLINE.
La momentul atingerii limitei maxime de inscrieri, organizatorii nu mai primesc nici o aplicatie.In cazuri execeptionale puteti contacta organizatorii.
La sectiunea online pot participa doar Scoli si licee din tara .
Domenii Sectiunea LIVE: Muzica usoara, populara, instrumentala (chitara, pian, nai, etc), dans modern,dans popular, balet, gimnastica, desen,arta fotografica,creatii literare, pictura,robotica, navomodele, aeromodele,teatru, mestesuguri artistice traditionale,etc.
Domenii Sectiunea ONLINE: Muzica usoara, populara, instrumentala (chitara, pian, nai, etc), dans modern,dans popular, balet, gimnastica, arta fotografica,creatii literare,teatru, desen, pictura.
Pe lângă scopul principal, organizatorii au în vedere şi
 - intergrarea copiilor cu dizabilitati si a copiilor din centre de plasament in societate si implicarea lor in proiecte educationale
 -promovarea cadrelor didactice din unităţile şcolare participante şi a unităţii şcolare
 -promovarea copiilor şi activităţilor desfăşurate de aceştia
 -promovarea copiilor talentaţi
 -promovarea imaginii şcolii
 -premierea cadrelor didactice şi copiilor participanţi în concurs

Conditii de participare:
La concurs pot participa scolile gimnaziale si liceele cu maxim 3 momente din domenii diferite,adica maxim 10 minute pt fiecare unitate( Momentele de muzica si dans, nu pot depasi 3 minute si 30 secunde) . Fiecare moment poate fi sustinut de maxim 6 elevi ( dans, balet, teatru) .Suplimentar pot inscrie un elev talentat cu dizabilitati sau din Centru de plasament ( asistenta maternala). Notele primite de acesta nu vor conta la palmaresul scolii.
In fiecare Scoala (liceu)  consilierul educativ va descoperi elevii cei mai talentati din institutie, va face inscrierea si va tine legatura cu organizatorii.
Pot participa elevi talentati la muzica,desen, pictura, dans modern,dans popular, balet, gimnastica, arta fotografica,creatii literare, pictura, robotica, navomodele, aeromodele,teatru, e mestesuguri artistice traditionale,etc.
Elevii care au participat anul trecut, pot participa la aceasta editie doar daca participa la o sectiune diferita fata de editia trecuta,sau sunt in alt ciclu de invatamant.
Se pot face si propuneri si pt alte talente. Daca talentul nu se gaseste in descriere,se va  lua legatura cu d-l Vecsei Daniel 0787528752 sau cu d-na Simionescu Daniela 0743395161
Fiecare Consilier educativ ,va completa fisa de inscriere si se va ocupa de declaratiile parintilor ca sa fie semnate.
Fisa de inscriere trebuie semnata si stampilata de directorul unitatii de invatamant.
Daca la un moment participa mai multi elevi se va trece numele lor la acelasi nr. crt.
Consilierul educativ al  scolii va face o fotografie elevilor inscrisi in concurs ,de preferinta in fata scolii si va scrie o motivatie de maxim 20 de randuri pentru ca scoala sa fie votata.
Fotografia si motivatia vor fi incarcate in 20 martie pe pagina www.facebook.com/domy.music.star
Scoala care va strange cele mai multe likeuri pana in 28 martie ora 22, va primi premiul de popularitate.
In ziua concursului se va intra in ordinea stabilita de organizator. Elevii care au lucrari (pictura, robotica, ceramica navomodele, mestesuguri) vor urca si ei pe scena si isi vor prezenta lucrarea in maxim 2 minute

Concursul „Scoala mea are talent”are urmatoarele etape
1.     Faza de inscriere
2.     Faza finală
1. FAZA DE ÎNSCRIERE

Condiții de participare și modalități de înscriere:
Fiecare scoala sau liceu va inscrie in concurs trei momente . Fiecare moment va fi sustinut de maxim sase elevi. Elevii care au participat anul trecut, pot participa la aceasta editie la o sectiune diferita.Timpul alocat pentru fiecare unitate va fi de maxim 10 minute. (Momentele de muzica si dans, nu pot depasi 3 minute si 30 secunde)
Pe ultima pozitie din formularul de inscriere se poate inscrie un elev cu dizabilitati sau din CP (asistenta maternala), talentat.Se va specifica la rubrica clasa-dizabilitati sau CP. Se va trimite pt el o copie care sa ateste ca elevul are dizabilitati sau ca provine din CP Se ataseaza documente care sa ateste aceste lucruri
Consilierul educativ al scolii va completa fisa de inscriere si va strange declaratiile angajament de semnate de parinti sau tutori. Înscrierea se poate face prin poșta electronică pe adresa de email:
Fiecare scoala va trimite un singur mail cu dosarul complet. Se va mentiona ca titlu Scoala si localitatea.In caz contrar nu se va lua in considerare aplicatia.
Dosarul de înscriere trebuie trimis până pe 15 martie 2019

Conținutul dosarului de înscriere pentru participare directa:

- Fișa de înscriere completată integral semnata si stampilata de directorul unitatii ( se va trimite si fisa completata in word )
 -Declaratiile angajament semnate de parinte sau tutore legal
- suportul muzical necesar pentru moment (daca este)
- O fotografie cu elevii implicati in activitate si o motivatie
- pentru elevii care participa la pictura, navomodele, aeromodele, ceramica,mestesuguri, arta fotografica, se vor trimite cate o fotografie cu lucrarea.  Pe fata lucrarii va fi trecut numele elevului si scoala de unde provine.Creatiile literare se trimit in format word. Se va trece numele prenumele si scoala.

Conținutul dosarului de înscriere pentru participare indirecta:

- Fișa de înscriere completată integral semnata si stampilata de directorul unitatii ( se va trimite si fisa completata in word )
- Tabel linkurile youtube in format word ( pt muzica, dans, teatru)
 -Declaratiile angajament semnate de parinte sau tutore legal
- O fotografie cu elevii implicati in activitate si o motivatie
- pentru elevii care participa la pictura, desen,arta fotografica, se vor trimite cate o fotografie cu lucrarea.  Pe fata lucrarii va fi trecut numele elevului si scoala de unde provine.Creatiile literare se trimit in format word. Se va trece numele prenumele si scoala.
- Pentru elevii care participa la : Muzica usoara, populara, instrumentala (chitara, pian, nai, etc), dans modern,dans popular, balet, gimnastica,teatru se va trimite un link youtube.La descriere trebuie trecut numele elevului, clasa si școala.
Daca in 24 de ore nu primiti confirmare, sunati pe dl Vecsei Daniel sau d-na Simionescu Daniela

2.FAZA FINALĂ

  Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea pentru drepturile de autor ale melodiilor interpretate în concurs,concurentul fiind unic responsabil pentru orice consecinţe directe sau indirecte care pot apărea ca urmare a participării la acest concurs.
           Pentru concursul cu participare directă se vor respecta următoarele
  • Concurentii se vor prezenta cu 30 de minute inainte de intrarea in concurs
  • Interpreții de muzica se vor prezenta în concurs cu piesa în varianta negativ orchestral pe suport digital și voce LIVE.
  • Concurentii care participa la muzica instrumentala, vor avea instrumentul la ei. Pian se gaseste in sala de spectacol
  • Elevii care participa la pictura, navomodele, aeromodele, ceramica ,arta fotografica vor aduce lucrarile in ziua concursului . Fiecare lucrare va avea scris numele elevului si scoala si prof. coordonator
  • Fiecare scoala va intra in concurs cu toti concurentii la ora stabilita in program. Elevii care au lucrari (pictura, robotica, ceramica navomodele, mestesuguri) vor urca pe scena si isi vor prezenta lucrarea in maxim 2 minute.
Pentru concursul cu participare indirectă jurizarea se va face pana 30 martie 2019. Fiecare Școala va primi pe mail in format electronic diplomele pentru elevi și profesor.
In 25 martie se va afisa programul concursului pe www.facebook.com/domy.music.star ,pe www.domymusicstar.blogspot.ro si www.palatulcopiilorsibiu.wordpress.com
JURIUL
Juriul va fi format din profesori de la Palatul Copiilor Sibiu, din reprezentanti ai Inspectoratului Scolar Sibiu , si reprezentanti ai Asociatiei Domy Music Star.

PREMIEREA :
-Premiul de popularitate pentru scoala care a obtinut cele mai multe likeuri
-Premiul de excelenta pentru Cea mai talentata Scoala din mediul rural –pt scoala cu cel mai mare puntaj
-Premiul de excelenta pentru Cea mai talentata Scoala din mediul urban- pt scoala cu cel mai mare puntaj
-Premiul de excelenta pentru cel mai talentat liceu – pentru liceul cu cel mai mare puntaj
- Premiul de excelenta pentru fiecare domeniu pentru elevul care a obtinut cea mai mare medie
- Premiul de excelenta pentru originalitate –pentru elevul cu cel mai original talent
- Premiul 1, 2 , 3 si mentiune pentru fiecare scoala participanta
- Premiul 1, 2 , 3 si mentiune pentru elevii participanti

In caz de egalitate premiile pot fi suplimentate.
Organizatorii își rezervă dreptul de a nu acorda premiul de excelenta pentru un domeniu, daca rezultatele nu sunt exceptionale.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a promova înainte de desfăşurarea concursului, în timpul şi după finalizarea acestuia, prin prezentări în spaţii publice sau presă, radio şi televiziune în scopuri necomerciale evenimentul şi participanţii.

IMPORTANT:
In cazuri  exceptionale, unul din elevi poate de inlocuit de altcineva, doar cu acordul organizatorilor..

Alte detalii:

Vecsei Daniel: 0787528752
Daniela Simionescu : 0721423964

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu